Sciemniacz !!

Blog polityczno - społeczno - oniryczny

Wpisy z okresu: 1.2007

Metka

Brak komentarzy

Życie często dołącza metki z ceną za to co od niego bierzemy, w bardzo niewidocznych miejscach.

..dopiero przy kasie okazuje sie ze cena którą przychodzi nam zapłacić za to co wybraliśmy, jest zbyt wysoka..

Ale nie ma możliwości zwrotów.

Co robi kobieta, wracajaca z kapieli, gdy jej facet lezy juz w lozku, z rogiem koldry zapraszajaco podwinietym?

Oczywiscie odbiera maila z Allegro, ktory wlasnie przyszedl by zawiadomic, ze ktos zalicytowal jej komode ze zlotowki na 10zl i 50gr.

Ile wart wtedy czuje sie mezczyzna ow?

Na pewno mniej, niz owe 10,50zl z Allegro.

CND

Teraz sam czuje to, co musiala czuc Dodo, kiedy Jej tak samo robilem.. Gdy czekala w lozku, a ja klikalem.. Teraz tego nie robie nigdy…
I co z tego…

csk,csz

1 komentarz

Czas to stary handlarz.
Jesli nie wezmiesz kiedy daje za darmo,
pozniej kaze sobie placic paskarskie ceny.


  • RSS
  • Facebook
  • Nasza Klasa